Ofte stillede spørgsmål

På nuværende tidspunkt fungerer appen med Siri, men vi arbejder på at være tilstede på alle platforme såsom Carplay, Sonos, Google Home Assistant.

Tjek først, at du har skrevet din mailadresse korrekt – og at det er samme mailadresse, som du har brugt til at oprette din profil. Hvis mailadressen er korrekt, og du stadig ikke kan logge ind, så tryk på “Glemt adgangskode”. Så sender vi en ny kode.

 

Som gratis lytter har du adgang til fem minutters nyheder og alle gratis podcast. Du har begrænsede muligheder for at gøre nyhederne til dine nyheder. Hvis du vil kunne vælge kategorier, indstille tiden på dit nyhedsoverblik og lytte uden afbrydelser, skal du opgradere til Premium.

Problemet løser du ikke i appen, men i de generelle indstillinger på din iPhone. 

1. Åben ‘Indstillinger’ og vælg ‘Skærmtid’

2. Vælg ‘Indhold og anonymitet’

3. Vælg ‘Køb i iTunes og App Store’

4. Vælg ‘Køb i app’, og indstil til ‘Tillad’

Alle dine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med GDPR.

Læs de fulde medlemsbetingelser her.

1. Åbn appen og gå ind på ‘Min side’

2. Tryk på ‘Administér medlemskab’

3.1 Hvis du har købt med App Store eller Google bliver du omdirigeret til en liste i App store eller Google play over dine forskellige abonnementer. 

3.2 Hvis du har købt gennem vores hjemmeside skal du indtaste dine login-oplysninger

4. Herefter kan du afmelde ved at trykke ‘Opsig abonnement’. Du vil have adgang til dine Premium-fordele lidt tid endnu, da de først ophører, når din abonnementsperiode udløber,

Har du andre spørgsmål?

Kontakt os. Vi svarer inden for 2-3 hverdage.